افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 21 May , 2024
5
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

وعدهٔ صادق سپاه بزرگ‌ترین حادثه قرن شد

  • کد خبر : 28901
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
وعدهٔ صادق سپاه بزرگ‌ترین حادثه قرن شد
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا گفت: وعده صادق سپاه بزرگ‌ترین حادثه قرن شد لذا این عملیات یکسره طلسم ابرقدرت‌های جهان را شکست.

به گزارش گروه سیاسی‌اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی مرزداران؛ حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه که با حضور مسئولین شهرستانی در حسینیه سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو برگزار شد، با اشاره به جایگاه استاد شهید علامه مطهری گفت: در جواب بعضی از افراد که می‌گویند چهل سال از شهادت استاد مطهری گذشته است و نیازی به بزرگداشت مقام وی نیست باید گفت در قرآن برای گرامیداشت یاد علما تأکید شده است.

 وی با اشاره به جایگاه والای علما گفت: رضاشاه ملعون می‌گفت استخوان‌های یک سرباز دزد از معاریف کشور بالاتر است این یعنی استخوان‌های یک سرباز دزد از همه علما بالاتر است؛ وی آن‌قدر ارزش معلم و روحانی عالم را شکست که الان معلوم نیست خود او در کجا جان داده است.

 حجت‌الاسلام فیاضی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی اگر به افتخاری بزرگ همچون حمله موشکی به اسرائیل دست پیدا می‌کند به‌خاطر وجود معلم، عالم و حکیمی چون مقام معظم رهبری است.

وی اظهار کرد: شهید زاهدی و سردار سلیمانی را عالِمی همچون امام راحل پرورش داد و استاد مطهری که پرورش‌یافته مکتب امام بود که عنوان «معلم»، استاد و علامه را دریافت کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به آیات الهی گفت: خداوند هر چقدر نعمت داده است، در قرآن خود را کریم عنوان می‌کند؛ اما در بحث اعطای علم می‌گوید من اکرم هستم «اقرأ و ربُّکَ الأکرَم، الذین علم بالقلم…» یعنی بخوان به نام آن خدایی که بشر را به علم نوشتن قلم آموخت.

 وی با اشاره به مقام پیامبر اکرم (ص) در علم گفت: خداوند پیامبر را بالاترین علوم بخشیده است؛ لذا در قرآن کریم دراین‌خصوص علم در سایه علم را مطرح کرده است.

 حجت‌الاسلام فیاضی ادامه داد: ۴۰ سال خداوند معلم پیامبر شد و چون یک معلم خصوصی پیامبر را پرورش داد تا قلبش برای‌خدا باشد؛ لذا پیامبر اکرم (ص) نیز به این خاطر رتبه بالا داشت؛ چون معلمی بزرگ همچون علی (ع) پرورش داد و گفت: من شهر علم هستم و علی دروازه این شهر.

 وی افزود: خداوند عنوان قابض علم را به علی (ع) بخشید، برای همین بود که امیر المومنین (ع) می‌فرمود من آیت‌الله‌العظمی هستم و «سَلونی قَبلَ أن تَفقِدونی» را می‌فرمود؛ یعنی پیش از آنکه مرا از دست بدهید، از من بپرسید.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی تأکید داشت: این قلب پیامبر (ص) و امام علی (ع) بود که خدایی شد.

وی با اشاره به جایگاه والای عالم گفت: ملائک بر آدم عالم سجده کردند نه جاهل لذا در هر منطقه اگر یک‌عالم باشد خداوند در آن منطقه کلی برکت می‌ریزد.
حجت‌الاسلام فیاضی افزود: اثر حضور پیامبر نیز این‌گونه بود که اگر وارد قریه می‌شد خداوند به برکت وجود پیامبر به آنجا عزت می‌داد و آن را شهر اعلام می‌کرد. این اثر عالم است.

 وی با اشاره به جنایات اسرائیل گفت: از اول انقلاب تا امروز اسرائیل تمامی جنایات خود را علیه ایران انجام داده است؛ بن قوفَیر آن وزیر خبیث، کثیف و سفاک نتانیاهو به‌قدری متعصب است که همه جنایت‌ها اسرائیل به دست او انجام می‌گیرد؛ وی هفته پیش اعلام کرد زندان‌های ما آن‌قدر از فلسطینی‌ها پر شده است که ما برای رفع این مسئله باید حداقل ۳ هزار نفر از اینها را اعدام کنیم. خدا لعنت کند سازمان ملل و مدعیان حقوق بشر را که سکوت کردند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به جهانی‌شدن اندیشه مقاومت گفت: اگر امروز اندیشه مقاومت در عالم فراگیر شده است این را عالِمانی همچون شهید بهشتی، استاد مطهری و شیخ شاتوت‌ها تبیین و تشریح کرده‌اند.

 وی با اشاره عملیات وعده صادق سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران کاری انجام داد که بزرگ‌ترین حادثه قرن شد که نظریه‌پردازهای عالم هنوز در تحلیل آن مانده‌اند چرا که در کل دنیا هیچ کشوری تا الان جرئت نداشته سنگی به سمت منافع آمریکا پرتاب کند؛ لذا ما از امام حسین یاد گرفتیم تکه‌تکه شویم اما نگذاریم پرچم اسلام زمین بیفتد.

 حجت‌الاسلام فیاضی با بیان اینکه موشک‌های سپاه پاسداران اول به افکار خورد بعد به اسرائیل افزود: وعده صادق سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی جواب محکمی برای افرادی بود که اعلام می‌کردند ایران نمی‌تواند اسرائیل را بزند؛ لذا این عملیات یکسره طلسم ابرقدرت‌های جهان را شکست.

 وی با اشاره به بازتاب و تأثیرات حمله وعده صادق سپاه پاسداران به اسرائیل گفت: رئیس‌جمهور همین کشور آذربایجان الهام اُف که علیُف حیف است به او گفته شود چهار پهپاد خریداری کرده بود و هر روز با آنها عکس می‌گرفت امروز بعد از عملیات وعده صادق همچون موشی که در نفت افتاده دنبال سوراخی است که قایم شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اقتدار ایران اسلامی گفت: به رئیس‌جمهور آذربایجان نمی‌شود رهبر اسلامی گفت؛ اما رهبر معظم انقلاب، این پیر عالم و مقتدر با استدلال از قرآن می‌گوید اسرائیل بیست سال دیگر را نخواهد دید و ده سال پیش فرمود آمریکا رو به افول است.

در پایان این مراسم از فعالین عرصه عقیدتی سیاسی تجلیل به عمل آمد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=28901
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 87 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای وعدهٔ صادق سپاه بزرگ‌ترین حادثه قرن شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.