افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 27 July , 2024
7
رئیس مجمع عالی بسیج و مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه‌های منطقه آزاد ماکو:

شهیدان خدمت، خستگی را خسته کردند

  • کد خبر : 29798
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۷:۴۹
شهیدان خدمت، خستگی را خسته کردند
رئیس مجمع عالی بسیج ماکو گفت: شهیدان خدمت، برای خدمت به مردم شب و روز نمیشناختند لذا این شهیدان، خستگی را خسته کردند.

 حسین قویدل رئیس مجمع عالی بسیج ماکو و مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه‌های منطقه آزاد ماکو در مصاحبه با خبرنگار مرزداران در خصوص شهیدان خدمت گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان سعی کردند با توطئه‌های خود جلوی روند پیشرفت این کشور و انقلاب را گرفته و مانع‌تراشی کنند؛ اما این انقلاب علی‌رغم میل دشمنان باصلابت تمام به راه خود ادامه می‌دهد؛ لذا همیشه مورد کینه دشمنان بوده است.

 وی با اشاره به شهادت رجایی گفت افزود: در اوایل پیروزی انقلاب، دولتی انقلابی و رئیس‌جمهوری مجاهد و مردمی انتخاب شد؛ ولی دشمنان بانفوذ در دولت و شورای امنیت ملی کشور محمدعلی رجایی را به شهادت رساندند و بدین‌وسیله یک رئیس‌جمهور مکتبی و مردمی این کشور را شهید کردند و توفیق خدمت را از آن گرفتند.

 قویدل تصریح کرد: بعد از مدت‌ها خداوند بر این ملت منت نهاد و دولتی انقلابی، رئیس‌جمهوری مکتبی، مردمی و تلاشگر و مؤمن نصیب این ملت کرد و این دولت با ریاست دکتر سید ابراهیم رئیسی کار خود را شروع کرد و در مدت کمتر از سه سال یا بیش از ۱۰۰۰ روز عمر بابرکت این دولت خدمتگزار و رئیس‌جمهور مردمی، با دولتی جوان و انقلابی سعی کردند قسمتی از مشکلات مردم مظلوم و مستضعف جامعه و مشکلات کشور را با تلاش‌های صادقانه و بدون منت خود رفع نمایند.

رئیس مجمع عالی بسیج ماکو ادامه داد: برای تحقق این امر مهم رئیس‌جمهور انقلابی، دولت جوان و تلاشگر او خستگی را خسته کردند و در این امر مهم تعطیل و غیرتعطیل برای آنها معنی نداشت. با حضور مستمر در استان‌ها و شهرها و روستاهای دورافتاده و با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی خود خدمات شایسته‌ای را به این کشور و مردم آن ارائه نمودند و با اقدامات بی‌شائبه خود خدمات گسترده‌ای را به انجام رساندند.

 وی با اشاره به خدمات شهید آیت‌الله رئیسی گفت: ارتباط با کشورهای همسایه، عضویت در گروه‌ها و سازمان‌های بین‌المللی، به کار انداختن کارخانه بی‌شمار تعطیل و نیمه‌تعطیل و به‌کارگرفتن کارگران بیکار شده گوشه‌ای از خدمات شایانی است که انجام گردید.

 قویدل خاطرنشان کرد: اجر این‌همه خدمت بی‌منت پاداشی جز شهادت نداشت و خداوند کریم با هدیه افتخار شهادت به این خادمان سرافراز، مزد زحمت‌های آنان را به بهترین وجه جبران نمود و آنها با شهادت خودشان شیرینی خدمت بی‌منت را به مردم ما نشان دادند و خودشان به فیض عظیم نائل شدند.

 وی با اشاره به مراسم‌های تشییع پیکر شهدای خدمت در شهرهای مختلف کشور اظهار کرد: ملت قهرمان ایران با حضور بی‌نظیر خود در بدرقه این شهدای سرفراز و تشییع‌جنازه آنان، دنیا را به حیرت واداشتند و نشان دادند علی‌رغم تبلیغات سو دشمنان خارجی و داخلی، قدر خادمان مردمی خود را می‌دانند و خادم را از خائن تشخیص می‌دهند.

 مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه‌های منطقه آزاد ماکو در پایان با اشاره به انتخابات آتی گفت: از خداوند می‌خواهیم این شهدای عظیم‌الشأن را با پیامبر اسلام (ص) و اولیای خود و شهدای کربلا محشور نماید و امیدوارم خداوند به‌خاطر حرمت این شهدا مشکلات کشور را رفع کرده و ان‌شاءالله با انتخاب رئیس‌جمهوری مؤمن و مردمی و تشکیل دولتی انقلابی زمینه جهت رسیدن به قله‌های پیشرفت، پیروزی و آبادانی برای کشور فراهم شود تا این ملت سرفراز بتواند این امانت الهی را به صاحب اصلی آن آقا امام‌زمان (عج) تحویل دهد.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=29798
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 116 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای شهیدان خدمت، خستگی را خسته کردند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.