افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
21

بسیج مدرسه عشق و معبد عارفان مسلح می باشد

  • کد خبر : 2550
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
بسیج مدرسه عشق و معبد عارفان مسلح می باشد

امام جمعه ماکو در جمع بسیجیان و نیروهای نظامی ، انتظامی گفت : محور اصلی و ستون دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش ها بسیج می باشد .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم دیدار با امام جمعه به مناسبت هفته بسیج با حضور بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی مورخه 96/08/29 در دفتر امام جمعه ماکو برگزار شد .

در این برنامه در ابتدا حسین  محمد باقرلو فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ماکو ضمن خیر مقدم بسیج را سنگر مستحکم ایمان دانست و گفت : بسیج این ارتش بی رنگ و بی ادعا ، همیشه در صحنه های نبرد جنگ علیه باطل و صحنه های جهادی و اقتصادی حضور داشته و ایفای نقش کرده است و در مسیر ولایت قدم برداشته و تابع امر رهبری است .

وی افزود : باید جایگاه بسیج را ارج نهاده و افتخار کنیم که خود یک بسیجی هستیم همان بسیجی که امام راحل فرمودند من خاک پای بسیجی هستم .

در ادامه حجت الاسلام رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو من تبریک هفته بسیج گفت : بسیج خالص ترین و شرافتمند ترین انسانها می باشد ، بسیج نماد وحدت مقدس ملت و نمونه اخلاق می باشد ، بسیج یعنی مردم و مردم یعنی بسیج .

وی افزود : بسیج برای دوستان نظام و انقلاب و کشور مایه خرسندی و برای معاندان ، و دشمنان اسلام مایه بیم و هراس است .

رنجبری بیان داشت  : بسیج مدرسه عشق و معبد عارفان مسلح می باشد لذا من افتخار میکنم که یک بسیجی هستم و بسیج عظیم ترین و ماندگار ترین یادگار امام راحل بوده که رمز پایداری ، ماندگاری و عزت ملی میباشد که می توان این را نیز از کلام رهبری فهمید که میفرمایند : بسیجی مجاهد است اما بی انضباط و افراطی نیست ، بسیجی طرفدار علم است اما علم زده نیست ، بسیجی سیاسی است اما سیاست کار و سیاست زده نیست .

وی در پایان تصریح کرد : بسیج همیشه با حضور در تمام عرصه ها اعم از جهادی ، اقتصادی ،علمی ، فرهنگی ،رزمی و نظامی خاری بر چشم دشمنان به ویژه استکبار غرب بوده است .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=2550
  • ارسال توسط :
  • 952 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بسیج مدرسه عشق و معبد عارفان مسلح می باشد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.