افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
19

همایش ارکان صالحین و توانمند سازی جوامع و شورا های بسیج سپاه ماکو + تصاویر

  • کد خبر : 2812
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷
همایش ارکان صالحین و توانمند سازی جوامع و شورا های بسیج سپاه ماکو + تصاویر

همایش ارکان صالحین و توانمند سازی جوامع و شورا های بسیج سپاه ماکو با حضور پرشور بسیجیان و شورای راهبردی سپاه ماکو تشکیل شد .

به گزارش مرزداران ؛ همایش ارکان صالحین و توانمند سازی جوامع و شورا های بسیج سپاه ماکو با حضور پرشور بسیجیان و شورای راهبردی سپاه ماکو بعد از ظهر امروز در نمازخانه سپاه پاسداران ماکو برگزار شد .

در این مراسم در ابتدا محرم علی حسینی دبیر مرکز راهبردی سپاه ماکو ضمن عرض خیر مقدم ارائه گزارش فعالیت شورای راهبردی سپاه را ارائه نمود .

سپس حسین محمد باقرلو فرمانده سپاه پاسداران ماکو به عنوان سخنران اصلی جلسه با اشاره به شجره طیبه صالحین گفت :اساس نظام تربیتی شجره طیبه صالحین ارتباط شبکه‌ای ارکان این شجره از استاد تا مربی است .

وی افزود :فلسفه ارتباط ساختار شبکه  ای شجره طیبه صالحین به شکل زیر می باشد:

مقابله با شبکه‌ ای کارکردن دشمن ، انسجام و پرهیز از فعالیت های پراکنده ، اتّحاد تمرکز و هم‌افزایی نیروهای خودی در پیشبرد فعالیتهای تربیتی ، استفاده از تجربیات موفق و عبرت آموزی از تجارب ناموفق ، کشف استعدادها و قابلیت‌های افراد ، به کارگیری صحیح نیروهای انسانی ، مواظبت و مراقبت افراد از یکدیگر ، آسیب شناسی از ارکان پایین دستی ، ایجاد جریان دو سویه زنده و بالنده در میان ارکان صالحین ، موضع گیری واحد ، منسجم و یکپارچه در مقاطع مهم احساس

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=2812
  • ارسال توسط :
  • 1007 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای همایش ارکان صالحین و توانمند سازی جوامع و شورا های بسیج سپاه ماکو + تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.