افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
16

بصیرت و اتحاد مردم حماسه ای دیگر آفرید

  • کد خبر : 3192
  • ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
بصیرت و اتحاد مردم حماسه ای دیگر آفرید

امام جمعه ماکو گفت : بصیرت و اتحاد و حور مردم در صحنه حماسه ای دیگر افریده و مشت محکمی بر دهان معاندین این نظام و توطئه گران زد .

به گزارش مرزداران ؛ حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اصل رعایت تقوا گفت انسان در حیات اجتماعی و حیات زندگی خود باید رعایت تقوای الهی کند وی افزود انسان در برابر اعضا جوارح خود مسئول بوده و باید اعمال خود را مراقبت کنند .

رنجبری در پیگیری مطالبات رهبری گفت : مدیون خون پاک شهدا هستیم که جان خود را فدا کردند تا ناموس و مال ما مورد تعرض و تعدی قرار نگیرد لذا حتماً باید خانواده‌های معظم شهدا مورد تکریم و تجلیل قرار گیرند .

امام جمعه ماکو با اشاره به آشوب های اخیر کشور گفت : اگر عرق ملی وجود داشت هیچ وقت یک آشوبگر نمی‌توانست در مقابل دوربین پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران را پایین کشیده و آتش زند .

رنجبری تصریح داشت : تمام ارکان نظام موظفند مشکلات مردم را حل کنند و به درد مردم برسند.

وی با اشاره به نقش هدایت کنندگان آشوب‌های اخیر کشور گفت : در تمام ممالک مشکلات وجود دارد اما مشکلی که در کشور ما به وجود آمد توسط یک مثلث شوم در خارج از کشور تشکیل شد که در آن آمریکا بود ولی که رئیس‌جمهور نادان و گاوچران آمریکا در یک ساعت چند مطلب توییت کرد و ابراز خوشحالی کرد و در طرف دیگر این مثلث اسرائیل غاصب و در طرف دیگر رژیم سعودی قرار دارد البته نباید نقشه شوم انگلیس را فراموش کرد .

امام جمعه ماکو بیان داشت : درست است تعدادی از مردم گول فریب های این مثلث شان را خوردند اما بعدا فهمیدم که این شعارها بر علیه اسلام و نظام می‌باشد لذا مردم با بصیرت و آگاهی خود این فتنه را در هم کوبیده و با لبیک بر رهبر فرزانه خود مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران کوبیدند .

رنجبری تاکید داشت : نیاز اول و آخر ما و در یک کلمه نیاز به اتحاد و انسجام می باشد لذا مردم ایران اسلامی باید بیدار بوده و با حضور امروز خود در صحنه قدرت خود را به رخ تمام جهانیان بکشند .

وی در پایان گفت : امروز حرف ما این است از هر چیزی می‌گذریم اما از ناموس،مال، جان و امام خود نمی گذاریم و علی و حسین زمان را تنها نخواهیم گذاشت لذا امروز آمده‌ایم هم تولای خود را به رهبر و سید خود نشان داده و هم برائت و انزجار خود را از بحث آشوب و اغتشاش اعلام کنیم.

پس از نماز جمعه مردم ماکو به صورت پر شور فاصله نماز جمعه تا خیابان طالقانی( بازار خیابان بالایی) ماکو را در محکومیت  اغتشاشات به وجود آمده در کشور راهپیمایی کردند .

لازم به ذکر میباشد قبل از خطبه های نماز جمعه علی معصومی مدیر کل گمرک بازرگان گزارش کاری از فعالیت های گمرک بازرگان ارائه داد.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=3192
  • ارسال توسط :
  • 939 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بصیرت و اتحاد مردم حماسه ای دیگر آفرید بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.