افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
19

فنس‌کشی در منطقه آزاد ماکو موجب عدم انتفاع افراد سودجو می شود

  • کد خبر : 4488
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
فنس‌کشی در منطقه آزاد ماکو موجب عدم انتفاع افراد سودجو می شود

مدیر عامل سازمان منطقه ازاد ماکو گفت : از مزیتهای فنس‌کشی در این منطقه عدم انتفاع افراد سودجو می باشد لذا افرادی که می‌خواهند بدون ویزا وارد مناطق آزاد شوند فنس کشی در آن منطقه نقش اساسی را ایفا می کند .

به گزارش مرزداران ، حسین فروزان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری _ صنعتی ماکو در مراسم کلنگ زنی منطقه آزاد ماکو در جمع خبرنگاران گفت: فنس کشی و مشخص کردن محدوده منطقه‌ای آزاد ماکو از اولویت های پروژه های منطقه آزاد ماکو می باشد چرا که قانون مناطق آزاد اجبار کرده است که هر منطقه محدوده خود را فنسکشی و اعلام حدود کند .

وی افزود: از عوامل به طول انجامیدن اجرای عملیات فنس کشی در منطقه ازاد ماکو بحث ادغام یا عدم ادغام شهرستان چالدران به محدوده منطقه آزاد ماکو بود لذا با اجرایی شدن عملیات فنس کشی، دیگر الحاق سایر شهرها به محدوده منطقه آزاد ماکو امکان پذیر نخواهد بود.

فروزان خبر داد : فاز بعدی این پروژه طی دو سال آینده آغاز خواهد شد و از فواید فنس کشی در محدوده منطقه آزاد ماکو پیشرفت چشمگیر صنعت میباشد  و این تنها با حمایت مردم و مسئولین از سرمایه گذار در جهت حضور در این منطقه تحقق خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در ادامه وسعت محدوده منطقه آزاد ماکو را 5 هزار کیلومتر مربع عنوان کرده و گفت : فاز اول فنس کشی در این منطقه ۵ کیلومتر خواهد بود.

وی معایب فنس کشی در این منطقه را هزینه بر بودن نگهداری این فنس ها و گیت ورودی عنوان کرده و گفت : محل اعتبارات این هزینه ها از پروژه‌هایی که در راستای عمرانی و آبادانی منطقه خرج خواهد شد ، خواهد بود .

فروزان مزیتهای فنس‌کشی در این منطقه را عدم انتفاع افراد سودجو عنوان کرده و گفت : افرادی که می‌خواهند بدون ویزا وارد مناطق آزاد شوند فنس کشی در آن منطقه نقش اساسی را ایفا می کند.

در این برنامه علیرضا محرمی مدیر کانال تلگرامی کمپین فنسکشی منطقه ازاد ماکو در گفتگو با خبرنگاران گفت : فنسکشی هر منطقه آزاد از عوامل استراتژیک آن منطقه به حساب آمده و نقش اساسی در صنعت ، موقعیت و جلوگیری از سوء استفاده ها ایفا میکند لذا مدیر عامل سازمان منطقه ازاد ماکو با اغاز و کلنگ زنی این پروژه ، به تعبیری حلقه مفقوده این منطقه را پیدا کرد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=4488
  • ارسال توسط :
  • 1176 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای فنس‌کشی در منطقه آزاد ماکو موجب عدم انتفاع افراد سودجو می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.