افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 5 May , 2024
13
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان غربی :

کیفیت اتفاقی نیست ، بلکه در گرو مهارت میباشد

  • کد خبر : 19684
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
کیفیت اتفاقی نیست ، بلکه در گرو مهارت میباشد
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان غربی در آیین افتتاح مرکز علمی و کاربردی صنعت فرسازان ماکو ، گفت : باید به دانشجوی مهارتی شأن و ارزش والایی قائل بود چرا که ما گیر مهارتی داریم و کیفیت در گرو مهارت میباشد .

به گزارش مرزداران ؛ آیین افتتاح مرکز علمی و کاربردی صنعت فرسازان ماکو با حضور مسئولین شهرستانی به مناسبت هفته دولت در شهرک صنعتی شماره ۱ منطقه آزاد ماکو افتتاح شد .

در این برنامه حجت الاسلام سید محمد هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) گفت : در کنار بح علمی باید توجهی ویژه ای به بحث ایمان نیز گردد .

وی افزود ب: برای اینکه کالای با کیفیتی تولید کردد باید تولید به بحث علم گره بخورد .

نادر کاظمی فرماندار شهرستان ماکو نیز در این برنامه گفت : با توجه به پتانسیل های منطقه آزاد یکی از وظایف منطقه آزاد این است که بستر مناسب را برای جذب سرمایه گذار برای کارخانه های تولیدی فراهم کند که کارخانه ها نیز نیازمند نیروی ماهر می باشد ، لذا با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه باید به مهارت افزایی توجه زیادی شود؛ با ایجاد این دانشگاه در منطقه و امید برای بین المللی شدن آن ، شاهد افزایش سطح مهارت در منطقه خواهیم بود .

در این برنامه رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان غربی گفت : با توجه به رشد صنعتی جامعه امروز معضل و مشکل اشتغال ، مهارت است .

دکتر سهراب عبدالله زاده افزود : امروز ما تحصیل کرده های زیادی داریم که هیچ مهارتی نمیدانند لذا امروز دانشگاه ماکو یکی از دانشگاه های در دل صنعت میباشد و وجود یک دانشگاه مهارتی در این منطقه امری ضروری و مورد نیاز است .

وی با اشاره به اینکه دانشگاه مهارتی در دولت قبلی ۹ دانشجو داشت ، گفت : تعداد ثبت نامی طی چند روز گذشته به ۶۰ نفر رسیده است که پیش بینی میشود تعداد نفرات تا سه رقمی نیز پیش رود .

وی تاکید داشت : کیفیت اتفاقی نیست ، بلکه در گرو مهارت میباشد .

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=19684
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 640 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای کیفیت اتفاقی نیست ، بلکه در گرو مهارت میباشد بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.