افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 27 April , 2024
11
همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس:

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در ماکو برگزار شد

  • کد خبر : 25509
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در ماکو برگزار شد
همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور مسئولین شهرستانی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگی مرزداران؛ هم‌زمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک مسلح با حضور مسئولین شهرستانی، نیروهای سپاهی، انتظامی و مرزبانی، گردان‌های بیت‌المقدس، گردان امام حسین (ع) و گردان امنیتی امام علی (ع) و گردان خواهران کوثر در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام سید محمد هاشمی امام‌جمعه شهرستان ماکو گفت: دو عامل باعث پیروزی در دفاع مقدس گردید: یکی قدرت ایمان مردم و دیگری ولایت‌مداری.

وی افزود: مردم در دفاع از میهن، انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت با تمام توان به میدان آمدند؛ لذا بسیج نمونه‌ای از همین نیروهای مخلص می‌باشد که امروز در برابر تمامی ابرقدرت‌ها ایستاده است.

امام‌جمعه ماکو تصریح کرد: مقاومت ملت ایران در برابر استکبار جهانی و در دفاع مقدس نمونه‌ای از مقاومت و اقتدار ایران اسلامی در جهان است.

حجت‌الاسلام هاشمی با اشاره به جنگ شناختی گفت: امروز دشمن با جنگ شناختی به میدان آمده است و تنها جهاد تبیین عامل ایستادگی در برابر جنگ شناختی است؛ لذا باید دستاوردهای دفاع مقدس در بین جوانان و نوجوانان تبیین شود و جوانان باید از سبک زندگی شهدا را برای خود الگو قرار دهند.

امام‌جمعه ماکو تأکید کرد: مسئولان امر باید در نهادینه‌کردن اقتصاد مقاومتی از تجربه‌های دفاع مقدس استفاده کرده و کشور را به قله‌های اوج برسانند چرا که دفاع مقدس ظرفیت‌های بسیار اساسی داشت که ایران را به دنیا ثابت کرد.

وی دفاع مقدس را الگوی قوی‌شدن و مقاومت خوانده و گفت: دفاع مقدس در گام دوم انقلاب اسلامی به‌عنوان الگوی قوی‌شدن و مقاومت معرفی شده اما چه در زمان جنگ تحمیلی و چه الان یک عده‌ای از زبان دشمن سخن می‌گویند که هزینه‌سازش کمتر از هزینه مقاومت است. درحالی‌که ایده مقاومت در مقابل کفار، اجانب و مستکبران یک ایده کاملاً قرآنی است و مبنای اعتقادی و دینی دارد؛ چون مبنای این مقاومت پیامی است که همه انبیای الهی برای آن مبعوث شدند.

حجت‌الاسلام هاشمی ادامه داد: جبهه استکبار با محوریت آمریکا و قبل از آمریکا با محوریت انگلیس سال‌های طولانی بر کشورهای اسلامی سلطه داشتند، اما با تحقق انقلاب اسلامی بر مبنای آموز‌ه‌های دینی، مقاومت در منطقه شکل گرفت و مقاومتی که امروز از آن صحبت می‌شود مقاومت در مقابل استکبار است، و آمریکا به‌عنوان طاغوت زمان است و به‌طورقطع حفظِ عزّت، استقلال و هویت دینی مسلمانان در گرو همین مقاومت و ایستادگی است.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=25509
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 229 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در ماکو برگزار شد بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.