افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 27 April , 2024
9

زنگ استکبار ستیزی و پدافند غیر عامل در ماکو نواخته شد

  • کد خبر : 25988
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
زنگ استکبار ستیزی و پدافند غیر عامل در ماکو نواخته شد
زنگ استکبارستیزی و پدافند غیرعامل به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و پدافند غیرعامل، با حضور مسئولین شهرستانی در ماکو نواخته شد.

به گزارش گروه اجتماعی مرزداران؛ زنگ استکبارستیزی و پدافند غیرعامل به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و پدافند غیرعامل، با حضور مسئولین شهرستانی در دبیرستان شهید دستغیب ماکو نواخته شد.

در این مراسم حسین رضایی مدیر آموزش‌وپرورش گفت: شکل‌گیری بسیج دانش‌آموزی به‌عنوان نهادی والا و ارزشمند از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب است.

وی افزود: با همکاری بسیج دانش‌آموزی و وزارت آموزش‌وپرورش می‌توان گام‌های بلندی به حول و قوه الهی برداشت؛ لذا با رویکرد بسیجی و بسیج محور توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب و انسانیت خنثی خواهد شد.

رضایی  تصریح کرد: وظیفه بسیج حفظ و حراست از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و جوانان ما باید زندگی شهید فهمیده را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

رضایی با بیان اینکه ۱۳ آبان یادآور روزهایی است که دانش‌آموزان نفرت و انزجار خود را نسبت به استکبار نشان دادند اظهار کرد: اگر فرهنگ شهادت و تفکری که شهید فهمیده‌ها برای دفاع از انقلاب داشتند در ذهن فرزندان ما نیز قرار گیرد انقلاب ما همیشه بیمه خواهد بود.

رضایی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: بی‌تردید هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنمی خواهد بود تا کلیه مدیران، معاونین و کادر اجرایی مدارس شهرستان با اندیشه‌ای راهبردی که پدافند غیرعامل به‌عنوان یکی از ساده‌ترین راه‌ها، کم‌هزینه‌ترین شیوه‌ها و صلح‌آمیزترین روش‌های دفاع دولت و ملت در مقابل دشمنان است که زمینه‌ساز توسعه متوازن و پایدار و عامل دستیابی به رفاه و توسعه همه‌جانبه است که بر این وظیفه ملی در بیانات مقام معظم رهبری تأکید شده است.

در ادامه‌دار کاظمی فرماندار شهرستان ماکو نبود پدافند غیرعامل را باعث هدررفتن تمامی دستاوردهای سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی عنوان کرد.

وی با تأکید بر اینکه در پدافند غیرعامل در راستای عکس‌العمل سریع باید مدیریت زمانی داشت گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)  دفاع، جزئی از هویت یک ملت زنده است و هر ملتی که نتواند از خود دفاع کند زنده نیست.

فرماندار ماکو با بیان اینکه امروز در عرصه‌های مختلف در داخل کشور شاهد برقراری ثبات و آرامش هستیم افزود: در سایه تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، کشور به لحاظ امنیت و آرامش در شرایط خوب و پایداری قرار دارد.

کاظمی در این مراسم خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور برای فتح قله‌های پیشرفت هستید.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=25988
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 235 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای زنگ استکبار ستیزی و پدافند غیر عامل در ماکو نواخته شد بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.