افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 28 April , 2024
9
رزمنده هشت سال دفاع مقدس:

اگر لوکوموتیو بسیج از حرکت بایستد، همه خواهند ایستاد

  • کد خبر : 26472
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
اگر لوکوموتیو بسیج از حرکت بایستد، همه خواهند ایستاد
رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: بسیج در همه ابعاد امنیتی، خدماتی، سیاسی و غیره، اول و در زمینه خدمت به مردم که بالاترین عبادت است پیشرو است.

به گزارش گروه فرهنگی مرزداران؛ یادواره شهدا دانشگاه آزاد اسلامی ماکو به مناسبت هفته بسیج و با حضور مسئولین شهرستانی در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم نبی نصر اله زاده سرهنگ پیشکسوت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو و از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: حضرت آقا می‌فرمایند که بسیج مانند یک لوکوموتیو است که اگر این لوکوموتیو از حرکت بایستد همه خواهند ایستاد.

وی افزود: کارکرد بسیج بعد انقلاب نتیجه خوبی داشته است؛ بسیج ۱۲۰۰ کیلومتر طول جبهه را در هشت سال دفاع مقدس پرکرده و در کنار نیروهای نظامی و انتظامی این خط را حفظ کرده  است.

نصرالله‌زاده تصریح کرد: مدیریت جنگ با بسیج است؛ اینکه چرا بسیج ارزش و افتخار پیدا می‌کند؛ چون در همه ابعاد امنیتی، خدماتی، سیاسی و غیره اول می‌باشد و در زمینه خدمت به مردم که بالاترین عبادت است پیشرو است.

رزمنده ۸ سال دفاع مقدس اظهار کرد: امروز بسیج خود را نمایان نشان می‌دهد و مقام معظم رهبری می‌فرمایند بسیج بسیار عالی و نمایان در همه عرصه‌های کشور اقدام و فعالیت می‌کند.

نصرالله‌زاده تأکید کرد: رهبری یک قدرت بازدارندگی است و بسیج فکر و اندیشه و جریان و یک ایدئولوژی است؛ بسیج باید کاربلد باشد و جلو برود؛ لذا بسیج در کنار رهبری و ذیل دستورات ایشان است.

وی با اشاره به گفته امام راحل در خصوص بسیج گفت: امام می‌گوید اگر تفکر بسیجی در یک جامعه طنین‌انداز شود دشمن دندان طمع خود را از آنجا می‌کشد؛ لذا اگر رهبری نباشد و یک فرد با بصیرت واحد جامه را راهنمایی نکند نمی‌تواند این انقلاب ادامه پیدا کند.

رزمنده ۸ سال دفاع مقدس با اشاره به‌ضرورت و اهمیت وجود رهبری گفت: چرا انقلاب‌های بهار عربی کشورهای دیگر تحلیل رفت و در دولت‌ها حل شد؛ چون رهبری واحد وجود نداشت.

وی در خصوص اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران اذعان کرد: امروز ما از نظر دفاع امنیتی در دنیا حرف داریم باید خودمان تولید کنیم همه می‌گویند ایران همه چیز را ول کرده فقط قدرت نظامی خود را نشان می‌دهد قدرت نظامی قدرت برتر است و بازدارندگی در مقابل دشمنان می‌آورد.

نصرالله‌زاده با بیان قدرت بازدارندگی بعدی گفت آن قدرت خون پاک شهدا است وی تصریح کرد: اگر از فرهنگ شهدا و روحیه شهادت‌طلبی دور شویم شکست می‌خوریم.

در این برنامه ضمن مداحی داوود ابراهیم‌زاده مداح اهل‌بیت عصمت و طهارت از خانواده شهید یوسف رندی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=26472
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 239 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اگر لوکوموتیو بسیج از حرکت بایستد، همه خواهند ایستاد بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.