افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 30 April , 2024
5
معاون هماهنگ کننده سپاه ماکو خبر داد:

توزیع ۳۰۰ بسته یلدای مهدوی بین نیازمندان ماکو

  • کد خبر : 26692
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳
توزیع ۳۰۰ بسته یلدای مهدوی بین نیازمندان ماکو
۳۰۰ بسته با عنوان یلدای مهدوی به همت گروه‌های جهادی خواهران شهرستان ماکو تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش گروه فرهنگی مرزداران؛ سرهنگ پاسدار جلیل احمدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در مصاحبه به خبرنگار مرزداران گفت: ۳۰۰ بسته با عنوان یلدای مهدوی به همت گروه‌های جهادی خواهران شهرستان ماکو تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: اعتبار تخصیص‌داده‌شده به این بسته‌ها به مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو و ما بقیه از طریق بانوان خیر بسیجی تأمین شده است.

احمدی با بیان اینکه قیمت تمام شده هر بسته ۴ میلیون ریال می‌باشد اظهار کرد: این بسته‌های جمعاً یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و شامل اقلام خوراکی شب یلدا می‌باشد.

لازم به ذکر می‌باشد این بسته‌ها بین نیازمندان، افراد کم‌برخوردار و کم‌بضاعت توسط فرماندهان پایگاه‌های خواهران ماکو توزیع گردید.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ماکو با بیان اینکه رسوم ملی فرصتی برای تقویت سبک زندگی اسلامی می‌باشند تصریح کرد: در بین رسوم و آئین‌های ایرانی، رسم بزرگداشت شب یلدا وجود دارد. از جمله سنت‌های شب یلدا، شب‌نشینی، دیدوبازدید و صله ارحام است که در  قرآن کریم و احادیث اهل‌بیت (ع) صله ا‌رحام مورد تأکید قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: کمک به نیازمندان توسط خیرین نیز از جملهٔ سنت‌های حسنه‌ای است که در شب یلدا نمود خوبی پیدا کرده است؛ لذا امیدواریم که سایر خیرین نیز، این عزیزان را برای خود الگو قرار داده و نیازمندان را از کمک‌های خود در این شب بی‌نصیب نگذارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=26692
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 207 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای توزیع ۳۰۰ بسته یلدای مهدوی بین نیازمندان ماکو بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.