افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 30 April , 2024
3
فرماندار ماکو:

برای داشتن مجلسی قوی باید مشارکت قوی داشته باشیم

  • کد خبر : 26764
  • ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
برای داشتن مجلسی قوی باید مشارکت قوی داشته باشیم
فرماندار ماکو گفت: انتخابات امسال بسیار مهم است لذا برای مجلس قوی باید مشارکت قوی داشته و مسئولین مردم را برای حضور در انتخابات دعوت کنند .

به گزارش گروه سیاسی‌اجتماعی مرزداران؛ فرماندار ماکو در مصاحبه با خبرنگار مرزداران به مناسبت دهه بصیرت گفت: برای داشتن مجلسی قوی باید مشارکت قوی داشته باشیم؛ لذا انتخابات امسال بسیار مهم است.

نادر کاظمی با بیان این جمله که به‌خاطر دنیای دیگران آخرت خود را به باد ندهیم تصریح کرد: مسئولین حق دخالت در انتخابات را ندارند؛ اما وظیفه مهمی که بر دوش مسئولین می‌باشد این است که مردم را برای حضور در انتخابات دعوت کنند.

وی با بیان اینکه مردم آگاهانه در برخورد با فتنه ۸۸ به فرامین مقام معظم رهبری مدظله‌العالی لبیک گفتند افزود: مردم، بابصیرت و آگاهانه به فرامین مقام معظم رهبری مدظله‌العالی لبیک گفته و حماسه ۹ دی را خلق  و فتنه را خاموش کردند؛ لذا دشمنان نظام و انقلاب همیشه به فکر حیله و دسیسه بر علیه نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند.

فرماندار ماکو اظهار کرد: حماسه ۹ دی ورقی ماندگار در تاریخ زرین انقلاب اسلامی است؛ لذا خاموشی فتنه ۸۸ و حفظ انقلاب اسلامی با رهنمودهای داهیانه ولایت‌فقیه و پشتوانه مردمی جمهوری اسلامی ایران از مهم‌ترین دستاوردهای حماسه ۹ دی می‌باشد که در تاریخ ماندگار شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما همیشه پایبند نظام و انقلاب بوده و هستند؛ لذا در ۱۱ اسفند همه با هم پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت خواهیم رساند و حماسه‌ای دیگر خواهیم ساخت.

کاظمی با اشاره به فرارسیدن سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی در خصوص شخصیت این سردار شهید گفت: حاج‌قاسم سلیمانی یک قهرمان بین‌المللی است.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه ترویج پیدا کند اذعان کرد: همان‌گونه مقام معظم رهبری فرمودند شهید سلیمانی بهترین الگو برای جوانان است و دشمنان از معرفی سردار سلیمانی به‌عنوان الگو به جامعه هراس دارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=26764
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 152 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای برای داشتن مجلسی قوی باید مشارکت قوی داشته باشیم بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.