افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 3 May , 2024
7
دادستان عمومی و انقلاب ماکو خبر داد:

مسمومیت بیش از ۲۰ نفر با الکل در ماکو

  • کد خبر : 26863
  • ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۰:۵۷
مسمومیت بیش از ۲۰ نفر با الکل در ماکو
دادستان عمومی و انقلاب ماکو گفت: مسمومیت الکل جان سه نفر را درماکو گرفت و بیش از 20 نفر را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش گروه حوادث مرزداران؛ طی چند روز اخیر در شهرستان ماکو بیش از ۲۰ نفر بر اثر مسمومیت الکلی در بیمارستان بستری شدند.

صابر جعفری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماکو در گفتگو با خبرنگار مرزداران دراین‌خصوص اظهار داشت: در چهار روز اخیر بیش از ۲۰ نفر بر اثر مسمومیت الکلی در بیمارستان ماکو بستری شده اند که از این تعداد ۲۰ نفر روز سه‌شنبه و تعدادی هم روز چهارشنبه با مراجعه به بیمارستان فجر ماکو بر اثر مسمومیت الکلی در این بیمارستان بستری شدند.

وی افزود: به‌غیراز این افراد تعداد زیادی بر اثر مسمومیت الکلی به بیمارستان فجر ماکو مراجعه کرده بودند که به‌صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند.

دادستان ماکو تصریح کرد: متأسفانه سه نفر از ۲۰ نفر مراجعه‌کننده روز سه‌شنبه بر اثر این مسمومیت جان خود را از دست دادند.

وی اظهار کرد: طبق تحقیقات صورت‌گرفته افراد مسموم شده به‌قصد شرب خمر اقدام به تهیه مشروبات الکلی نموده و به دام افراد سودجو افتادند.

جعفری با بیان این که متأسفانه تعدادی از جوانان ماکو در همین هفته قربانی استفاده از مشروبات مسموم شده‌اند افزود: تکرار این فاجعه جای بسی تأمل دارد که لازم است خانواده‌ها نسبت به کنترل و آگاه‌سازی فرزندان‌ خود اهتمام بیشتری داشته باشند و ازآنجایی‌که مصرف مشروبات الکلی علاوه بر اینکه حرام شرعی و ممنوعیت قانونی دارد، به همین سبب زمینه برای سوءاستفاده سودجویان فراهم می‌شود که با فروش مشروبات تقلبی زمینه را برای ایجاد فاجعه‌ و به خطر انداختن سلامتی دیگران فراهم نمایند شهروندان عزیز باید ضمن حفظ هوشیاری مراقب سلامتی و فرزندان خود بوده و از چنین اقداماتی به جد خودداری نمایند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در اثنای همین موضوع امروز مورخه ۱۴ دی‌ماه ۱۴۰۲، سه هزار لیتر مشروبات الکلی کشف و ضبط شده است اذعان کرد: طی چهار روز اخیر از زمان اولین گزارش مبنی بر مسمومیت الکلی جمعاً ۴ هزار لیتر مشروبات الکلی کشف و ضبط شده است.

دادستان عمومی و انقلاب ماکو خاطرنشان کرد: مجموعه قضایی و اطلاعاتی شهرستان ماکو در راستای شناسایی و کشف مشروبات الکلی و  دستگیری سازندگان آن در آماده‌باش کامل می‌باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=26863
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 177 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مسمومیت بیش از ۲۰ نفر با الکل در ماکو بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.