افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 1 May , 2024
5
امام‌جمعه ماکو:

۲۲ بهمن‌ماه روز حماسه حضور مردم بود

  • کد خبر : 27633
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
۲۲ بهمن‌ماه روز حماسه حضور مردم بود
امام‌جمعه ماکو گفت: در شهرستان ماکو مردم انقلابی بیش از دوبرابر سال گذشته در راهپیمایی حضور داشتند؛ لذا امسال ۲۲ بهمن‌ماه، روز حماسه حضور مردم بود.

 

به گزارش گروه سیاسی و اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی مرزداران، حجت‌الاسلام سید محمد هاشمی امام‌جمعه شهرستان ماکو در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه با بیان اینکه ایام جوانی بهترین دوران عبودیت، بصیرت و ولایت‌مداری است گفت: نبی مکرم اسلام می‌فرماید همانا دوست‌داشتنی‌ترینِ آفریدگان نزد خداوند، جوانِ کم‌سال و خوش‌سیمایی است که جوانی و زیبایی‌اش را در راه فرمان‌بری از خداوند بزرگ، قرار داده است؛ آن که خداوند بزرگ به وی نزد فرشتگان افتخار می‌کند و می‌فرماید این، بنده حقیقی من است.

وی افزود: سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از سن کودکی به حضرت علی‌اکبر مسائل دینی و حکمت الهی را یاد می‌داد و آن حضرت را به خواندن نماز توصیه می‌نمود؛ چون جد بزرگوارشان نبی مکرم اسلام فرمودند فرزندانتان را در هفت‌سالگی به نماز امر کنید؛ لذا در همان دوران، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) زمینه‌هایی را فراهم ساخت تا فرزندش علی‌اکبر قرآن را بیاموزد و با این اقیانوس بی‌کران الهی آشنا شود.

امام‌جمعه ماکو با اشاره با راهپیمایی ۲۲ بهمن روز حماسه حضور مردم گفت: حقیقتاً امسال حضور مردم در بیست و دوم بهمن، بی‌نظیر بود و در مقایسه با ۲۲ بهمن‌ماه سال گذشته، افزایش حضور مردم چشمگیر بود.

وی تصریح کرد: در شهرستان ماکو مردم انقلابی بیش از دوبرابر سال گذشته در راهپیمایی حضور داشتند؛ لذا امسال ۲۲ بهمن‌ماه، روز حماسه حضور مردم بود.

حجت‌الاسلام هاشمی اظهار کرد: معجزهٔ حضور مردم ازیک‌طرف بر سرمایهٔ اجتماعی ایران و نظام اسلامی افزود، و از طرف دیگر پشتیبان دوستان انقلاب در کلّ دنیا شد و در نهایت، دشمنان ملت ایران را مبهوت و متحیر ساخت.

وی خاطرنشان ساخت: راهپیمایی اخیر نشان داد، مردم نجیب و صبور ملت ایران علی‌رغم تمامی نقدها و اعتراض‌هایشان، زمانی که پای اصل نظام و تمامیت ارضی ایران پیش می‌آید، با هوشمندی و بصیرت کم‌نظیر، به منافع ملی و آرمان‌های انقلابی وفادارند، و برای صیانت و پاسداری از ارزش‌های دینی، ملی و انقلابی می‌ایستند و پافشاری می‌کنند.

امام‌جمعه ماکو با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری، در بیانات خود می‌فرمایند لازم می‌دانم به ملت ایران اظهار تعظیم کنم به‌خاطر این حماسهٔ ارزشمندی که در بیست و دوم بهمن‌ماه خلق می‌کنند.

وی تأکید کرد: در آیات وحیانی قرآن کریم، حضور در صحنه، یک مسئولیت مؤمنانه و یک تعهد ایمانی است و خداوند در کریم، هر نوع حضورِ تأثیرگذارِ به نفع جبهه حق را، به‌عنوان عمل صالح معرفی می‌کند

حجت‌الاسلام هاشمی خطاب به مردم ماکو گفت: شما مردم، هر قدمی که در راهپیمایی ۲۲ بهمن برداشتید و با این کار خود استکبار جهانی آمریکا و غرب و رژیم صهیونیستی را خشمگین و عصبی کردید، خداوند در ازای هر قدمتان، اجر و ثوابی عنایت می‌کند.

وی تأکید کرد: حضور وفادارانه و بصیرتمدار مردم در راهپیمایی‌ها، انتخابات و دیگر میدان‌های مجاهدت، نشان داده است که مشکلات اقتصادی و معیشتی هرچند در تدبیر و مدیریت زندگی اخلال ایجاد کرده است؛ اما در تحلیل، این مردم فهیم، به‌هیچ‌وجه دچار اشتباه محاسباتی نشده‌اند.

امام‌جمعه ماکو در گفتمان جمهوری اسلامی، مردم را کارگردان و طراح اصلی میدان سیاست خوانده و گفت:  به برکت التزام به اصل امامت و ولایت، مردم هیچگاه سیاست‌زده و بازی‌خورده نخواهند شد. راه‌حل مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال جوانان اقتصاد مقاومتی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=27633
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 218 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ۲۲ بهمن‌ماه روز حماسه حضور مردم بود بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.