افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 2 May , 2024
5

همایش بزرگ رأی اولی‌ها در ماکو برگزار شد

  • کد خبر : 27688
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
همایش بزرگ رأی اولی‌ها در ماکو برگزار شد
همایش بزرگ رأی اولی‌ها با حضور مسئولان شهرستانی و دانش‌آموزان در دو نوبت خواهران و برادران در شهرستان ماکو برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی مرزداران؛ همایش بزرگ رأی اولی‌ها با حضور مسئولان شهرستانی در دو نوبت خواهران و برادران در سالن آمفی‌تئاتر آموزش‌وپرورش شهرستان ماکو برگزار شد.

در این برنامه در نوبت خواهران حجت‌الاسلام سید محمد هاشمی امام‌جمعه شهرستان ماکو گفت: در ۱۱ اسفندماه با مشارکت حداکثری و آگاهانه در انتخابات تیری بر قلب استکبار جهانی، آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی خواهیم زد.

وی افزود: با تلاش‌های شما عزیزان خواهیم توانست ایران را از نظر علمی و سیاسی به قدرت چشمگیری برسانیم به‌طوری‌که کسی نتواند پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را انکار کند.

حجت‌الاسلام هاشمی اظهار کرد: حضور پرشور رأی اولی‌ها در انتخابات، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تضعیف می‌کند از سوی دیگر بر قدرت کشورمان روزبه‌روز می‌افزاید.

در این برنامه در نوبت برادران نادر کاظمی فرماندار شهرستان ماکو گفت: رأی اولی‌ها با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی ادامه‌دهنده مسیر انقلاب و خون شهدا هستند.

کاظمی با اشاره به اینکه نوجوانان و جوانان در سرنوشت کشور تأثیرگذار هستند افزود: جوانان ما در زمان جنگ تحمیلی جان خود را فدای اسلام و قرآن کردند و اکنون نیز با مشارکت حداکثری در انتخابات نقش اساسی خود را در آینده سیاسی کشور ایفا خواهند کرد.

وی تصریح کرد: رأی اولی‌ها علاوه بر مشارکت حداکثری در انتخابات باید اقشار مختلف مردم را نیز برای حضور در پای صندوق‌های رأی تشویق کنند.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=27688
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 166 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای همایش بزرگ رأی اولی‌ها در ماکو برگزار شد بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.