افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 30 April , 2024
3

مردم ماکو همیشه حامی مظلومان جهان هستند

  • کد خبر : 28725
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۴
مردم ماکو همیشه حامی مظلومان جهان هستند

حضور پرشور و متحد اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس نشان داد مردم ماکو همیشه حامی مظلومان جهان به‌ویژه مردم مظلوم غزه هستند.

 به گزارش گروه سیاسی‌اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی مرزداران؛ از دیشب که امام‌جماعت در مسجد اعلام کرد فردا روز قدس و روز حیات اسلام است و بر همه مسلمانان از کوچک و بزرگ، پیر و جوان، زن و مرد واجب است در این راهپیمایی شرکت کنند شال خود را که مزین به پرچم قدس و عکس سردار سلیمانی بود را در آوردم .

 صبح روز جمعه قرار بود راهپیمایی از ساعت ۱۱:۳۰ شروع و به سمت مسجد جامع حرکت بشود و سخنرانی راهپیمایی همان خطبه‌های نمازجمعه باشد.

 سوار ماشین شدم و به سمت مکان آغاز راهپیمایی حرکت کردم از بریدگی مقابل محله تازه خیابان توسط راهنمایی‌ورانندگی و ماشین‌های بزرگ آتش‌نشانی برای آغاز راهپیمایی مسدود شده بود.

 مردم مؤمن و انقلابی ماکو به‌ویژه جوانان با زبان روزه و در هوای آفتابی و باروحیه‌ای شاد و پرشور به سمت محل شروع راهپیمایی می‌آمدند.

مردم دسته‌دسته باروحیه‌ای پرشور از پیر و جوان، کوچک و بزرگ، بسیجی و نظامی، روحانی و شخصی، کارگر و کارمند گرفته تا شیعه و سنی با لباس‌های مصوب به‌صورت متحد برای اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب به سمت محل شروع راهپیمایی می‌آمدند.

 دوچرخه‌سواران هیئت دوچرخه‌سواری نیز با دوچرخه‌های خود در محل از قبل مستقر شده بودند.

 دو پرچم طولانی میهن عزیزمان در بین مردم باز شد و همه گوشه‌ای از آن را گرفتند.

 پرچم‌های حزب‌الله و فلسطین توسط سربازان غیور شهرستان در بین مردم و بچه‌ها پخش شد و مجری شعارهای خود را در ابتدا با ذکر جلاله الله‌اکبر آغاز کرد.

 مردم با مشت‌های گره‌کرده شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، غزه شده کرب و بلا مهدی بیا مهدی بیا و اسرائیل بی‌ریشه غزه تسلیم همیشه سر می می‌دادند.

 خبرنگاران تصاویر نابِ کودکان پرچم به دست را شکار می‌کردند و به‌قدری روی پل‌عابر پیاده خبرنگار و عکاس جمع شده بود که گویی یک تجمع دیگر بر روی پل‌عابر پیاده شکل‌گرفته است.

 

پس از سپری کردنن مسیر طولانی از مقابل شهرداری ماکو تا مسجد جامع مردم و مسئولین در مقابل مسجد جامع تجمع کردند و قطعنامه قرائت شد در پایان هر بند قطعنامه بعضی از افراد شدت انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام و دوبار تکبیر الله اکبر سر میدادند.

پس از قرائت قطعنامه با شعار های ضد صهیونیستی پرچم های اسرائیل و آمریکا به آتش کشیده شد و مردم برای شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه وارد مشجد جامع شدند .

در خطبه های نماز جمعه که همان سخنرانی راهپیمایی روز قدر بود حجت الاسلام سید محمد هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو، دو هدف را که برای مقابل با توطئه های ؤژیم کودک کش صهیونیستی لازم است را تقویت جبهه مقاومت و وحدت کشورهای اسلامی عنوان کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=28725
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 138 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مردم ماکو همیشه حامی مظلومان جهان هستند بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.