افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 1 May , 2024
1
امام جمعه ماکو:

اقدام وعده صادق سپاه با الگوگیری از شهدا است

  • کد خبر : 28828
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
اقدام وعده صادق سپاه با الگوگیری از شهدا است
امام جمعه ماکو گفت: اگر سپاه امروز در وعده صادق پیروز شده است به دلیل الگوگیری از شهدا و اطلاعت پذیری از درگاه خداوند و ولایت‌مداری است.

  به گزارش گروه سیاسی‌اجتماعی مرزداران؛ حجت‌الاسلام سید محمد هاشمی امام‌جمعه شهرستان ماکو در مراسم سومین سالگرد بزرگداشت شهید محمد حجازی که هم‌زمان با جشن موشک‌باران اسرائیل توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان وعده صادق و با حضور مسئولین شهرستانی در مسجد جامع ماکو برگزار شد با اشاره به خصوصیات و ویژگی‌های سردار شهید حجازی گفت: از جمله ویژگی‌های شهید حجازی تفکر بسیجی وی بود.

 وی افزود: شهید حجازی پدر موشکی لبنان بود و در طول خدمت خود تفکر بسیجی را اشاعه و ترویج داده است؛ لذا اگر بخواهیم یک بسیجی تمام‌عیار را معرفی کنیم باید شهید حجازی را نام ببریم که تمام خدمت و عمر خود در ترویج تفکر بسیجی تلاش کرد .

حجت‌الاسلام هاشمی با اشاره به وصیت‌نامه شهید حجازی تصریح کرد: در وصیت این شهید بزرگوار بزرگ‌ترین درخواستی که از درگاه خداوند کرده است رسیدن به شهادت است و این بزرگ‌ترین جایگاهی از که خداوند به یک فرد اهدا می‌کند.

وی ادامه داد: خداوند در آیه شریفه به مقام و منزلتی که شهدا در زندگی برزخی خود دارند اشاره می‌کند که از نعمت‌های خاص الهی در جوار رحمت الهی بهره‌مند هستند و شهدا در زندگی برزخی به‌خاطر نعمت‌های بی‌بدیلی که خداوند به آنها می‌دهد خوشحال هستند.

امام‌جمعه ماکو شهدا را الگوی جامعه خواند و گفت: شهدا امروز برای ما الگو هستند اگر سپاه امروز در کارهای خود موفق است به این خاطر است که شهدا را برای خود الگو قرار می‌دهند؛ لذا اگر سپاه امروز در وعده صادق پیروز شده است به دلیل الگوگیری از شهدا و اطلاعت پذیری از درگاه خداوند و ولایت‌مداری است.

وی افزود: این رزمندگان، در سایه ولایت‌مداری نه‌تنها از دشمن ترس ندارند؛ بلکه این عملیات رعب و وحشت در دل دشمن ایجاد کرده است که قدرت اسلام را سپاه به تصویر کشیده که بیانگر آمادگی نظامی است.

حجت‌الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: خداوند می‌فرماید قبل از آنی که دشمن به شما حمله کند خود را آماده کنید هم در بحث نظامی هم در بحث‌های دیگر تا وحشت بر دل دشمن خدا و دشمن اسلام بیندازید .
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: حضرت آقا می‌گوید امروز به توانایی و قدرتی دست پیدا کرده‌اید که امروز دشمن می‌داند اگر پاسخ دهد با پاسخ پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد.

امام‌جمعه ماکو با اشاره به عملیات موشکی ایران گفت: ایران به‌عنوان گوشمالی ابتدا با پهپادها سر گنبد آهنین را مشغول و سپس با موشک مواضع اسرائیل را مورد هدف قرارداد؛ با اینکه فرانسه، انگلیس، آلمان، آمریکا، اسرائیل تلاش کردند تا موشک‌ها از گنبد آهنین عبور نکند؛ اما موشک‌های ایران بااقتدار به هدف موردنظر اصابت کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=28828

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.