افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 19 March , 2024
12

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور وارد فرودگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو شد

  • کد خبر : 20663
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور وارد فرودگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو شد
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور  به منظور بازدید از مناطق محروم و طرح های سرمایه گذاری، عمرانی و زیرساخت های لجستیکی با استقبال مسئولین محلی منطقه، وارد فرودگاه منطقه آزاد ماکو شد.

به گزارش مرزداران ؛ حجت اله عبدالملکی در بدو ورود به منطقه آزاد ماکو در جمع خبرنگاران گفت :‌این سومین سفر بعد از مناطق آزاد چابهار و اروند  است که به منظور بازدید از مناطق محروم و بررسی مسائل و مشکلات منطقه صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه در این سفرها دیدار با فعالان اقتصادی و فرهنگی نیز صورت می گیرد افزود:  تقویت اقتصاد ملی،‌ جذب سرمایه گذاری خارجی، ایجاد اشتغال و صادرات از جمله رسالت های مناطق آزاد است که برای نیل به اهداف یاد شده با تمام توان اقدام خواهیم کرد.

بازدید پروژه فنس کشی منطقه،  پروژه دامپروری ۱۰ هزار رأسی «ارس دام آرشام»، «شهرک صنایع سبک»، «پایانه های لجستیکی مستقر در شهر بازرگان» و بازدید از «شهرک صنعتی شماره یک» در دستور کار مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی قرار دارد.

عبدالملکی در ادامه این سفر با نخبگان و فعالین فرهنگی گام دوم انقلاب و فعالان اقتصادی منطقه دیدار و گفتگو می کند و در جلسه مشترک شورای معاونین و هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو نیز حضور خواهد داشت.

شرکت در جلسه شورای اداری منطقه آزاد ماکو و بازدید از گمرک و مرز بازرگان از دیگر برنامه های سفر مشاور رئیس جمهور به بزرگترین منطقه آزاد کشور است.

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=20663
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 560 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور وارد فرودگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو شد بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.