افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 19 March , 2024
12
امام جمعه موقت ماکو گفت :

مسئولانی که در انجام وظیفه خود کوتاهی میکنند خائن به مملکت هستند

  • کد خبر : 20770
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
مسئولانی که در انجام وظیفه خود کوتاهی میکنند خائن به مملکت هستند
امام جمعه موقت ماکو گفت : با مسئولان و عواملی که خیانت در وظیفه و جایگاه خود می کنند به شدت برخورد گردد تا مملکت آنگونه که لایق یک مملکت اسلامی است اداره گردد و مردم طعم دولت و تفکرات انقلابی را بچشند .

به گزارش مرزداران ؛ حجت الاسلام صادقی امام جمعه موقت شهرستان ماکو در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه ضمن تبریک هفته بسیج گفت: هرکجا اتحاد باشد پیروزی نیز است لذا درسته که خداوند با حق است و حق پیروز است اما باید شرایط آن موجود باشد و شرط دنیا این است که هرکه متحد است پیروز است و هر کسی اختلاف دارد بازنده است .

حجت الاسلام صادقی با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور گفت : آنهایی که در کف میدان هستند چرا قسم خورده اند آن چیزی را که خود میبینند باور نکنند اما دروغه مردم و رسانه های غرب را باور کنند لذا کتاب به این افراد می گویم چرا حقیقت را اینقدر انکار میکنید .

وی با اشاره به تبلیغات دشمن تصریح داشت : چطور میشود که آنقدر تبلیغ کنند که سفیدی ماست را که با چشم قابل رویت است یک نفر بگوید سیاه است ؟

وی با اشاره به جریان حضور داعش در عراق گفت: وقتی داعش به دختر بچه ای هجوم می برد و پشت پدر خود پناه می گیرد و سر این طفل را بریده و خون وی را در بشقاب پدرش میریزند و پدر را وادار میکنند تا خون فرزند خود را بخورد وگرنه فرزند دیگر او را خواهند کشت چرا کسانی که کف خیابان ها هستند اینها را می بینند اما باور نمی کنند یا اینکه مامور انتظامی را جلوی چشم مردم آتش می زنند این آیا انسانیت است؟

امام جمعه موقت شهرستان ماکو گفت : وقتی رئیس جمهور شبانه روزی کار میکند اما اثرات آن به شهرستانها نمیرسد آیا این نشان می دهد که در بدنه این نظام نفراتی هستند که نمی‌خواهند مردم شیرینی دولت انقلابی و خدمات را بکشند .

وی تاکید داشت : وقتی افرادی که استخدام می شوند انواع فرم ها را امضا می‌کنند مگر نمی دانند که چه تعهدی در قبال نظام دارند ؟ در کشور های دیگر مسئولین استعفا می دهند و بر علیه نظام فعالیت می کنند اما در اینجا مسئول پشت میز نشسته از این نظام می خورد بر علیه نظام فعالیت می‌کند این پررویی محض است که می توان برای مثال به ماشین ها اشاره نمود چرا که وقتی ماشین ها به مزایده گذاشته می شوند قیمت ماشین های شخصی نسبت به ماشین های اداری بسیار بالا است چرا که ماشین های اداری توسط عوامل آن مستهلک شده است آیا این خیانت در امانت نیست؟

وی در پایان بیانات با بیان اینکه مسئولانی که در انجام وظیفه خود کوتاهی میکنند خائن به مملکت هستند ، گفت : ما از مسئولین تقاضا داریم از مسئولین رده بالا و مسئولین کشور تقاضا داریم تا با مسئولان و عواملی که خیانت در وظیفه و جایگاه خود می کنند به شدت برخورد گردد تا مملکت آنگونه که لایق یک مملکت اسلامی است اداره گردد و مردم طعم دولت و تفکرات انقلابی را بچشند .

لازم به ذکر میباشد قبل خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه سرهنگ پاسدار غلامعباس مرادزاده فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو ضمن تبریک هفته بسیج گفت : بسیج برهم زننده نقشه دشمنان است ، معادلات سیاسی دشمن را بر هم می زند اما در داخل خود و در برخورد با محرومان رحماء بینهم می باشد این تفکر بسیجی است.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=20770
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 606 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مسئولانی که در انجام وظیفه خود کوتاهی میکنند خائن به مملکت هستند بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.