افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 26 April , 2024
21
مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو :

بیمارستان فجر ماکو طی روزهای آینده به دستگاه ارزشمند MRI زیمنس مجهز می شود

  • کد خبر : 17285
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
بیمارستان فجر ماکو طی روزهای آینده به دستگاه ارزشمند MRI زیمنس مجهز می شود
مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو گفت : همزمان با شروع ایام مبارک دهه فجر ، از نمایندگی شرکت زیمنس ، دستگاه MRI خریداری و وارد کشور شده است انشالله در روزهای آینده در بیمارستان فجر ماکو مستقر خواهد شد

به گزارش مرزداران ؛ دکتر صمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو در گفتگو با مرزداران گفت : طبق پیگیریهای مستمر به عمل آمده از نمایندگی شرکت زیمنس ، دستگاه MRI خریداری و وارد کشور شده است انشالله در روزهای آینده در بیمارستان فجر ماکو مستقر خواهد شد .

وی افزود : دستگاه MRI خریداری شده از نوع زیمنس مدل یک و نیم تسلا میباشد که ارزش ریالی آن حدود ۲۷۰ میلیارد ریال است که بعد از عقد قرار داد دانشگاه علوم پزشکی با هیأت امنای صرفه جویی ارزی و استفاده از ارز مرجع ، قیمت تمام شده ۴۰ میلیارد ریال شده است .

دکتر صمدی در خصوص تامین اعتبار خرید این دستگاه گفت :  ۲۰ میلیارد ریال از سوی سازمان منطقه آزاد ماکو با عنایت و مساعدت جناب آقای دکتر عبدالرحیمی و ۲۰ میلیارد ریال دیگر توسط دانشگاه علوم پزشکی آذربایجانغربی با مساعدت جناب آقای دکتر ولیزاد تأمین شده است . لازم بذکر است که حدود ۱۰ میلیارد ریال نیز توسط خیرین محترم و موسسه خیریه درمانی فجر ماکو جهت آماده سازی و تجهیزمحل استقرار دستگاه هزینه شده است .

وی تصریح داشت  : خرید دستگاه MRI برای بیمارستان فجر ماکو از سال قبل در دستور کار بوده که با پیگیری جدی شبکه بهداشت و درمان ماکو و پیگیری لحظه به لحظه نماینده مردم شریف شهرستان های ماکو ، شوط ، پلدشت و چالدران و ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجانغربی و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو ، در زیر سایه توجهات خداوند متعال این مهم در اولویتهای اول به ثمر نشسته است .

مدیر شبکه بهداشت و درمان در خاتمه افزود : جا دارد از همه کسانی که در این کار بزرگ ما را یاری نموده اند بویژه خیرین بزرگوار که بدون هیچ چشمداشتی همکاری گسترده ای داشته اند و مردم شریف منطقه که با دعای خیرشان یاریگرمان بوده اند تقدیر نموده و از صبر و حوصله مردم عزیز شهرستان خصوصا بیماران گرانقدر نهایت تشکر رابه عمل آوریم .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=17285
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 1572 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بیمارستان فجر ماکو طی روزهای آینده به دستگاه ارزشمند MRI زیمنس مجهز می شود بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.