افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 3 May , 2024
10
روحانی مبارز شهرستان ماکو:

هفته دفاع مقدس یادآور تاریخ بلندی از نقش‌آفرینی سربازان و بسیجیان است

  • کد خبر : 25683
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۰۰
هفته دفاع مقدس یادآور تاریخ بلندی از نقش‌آفرینی سربازان و بسیجیان است
مراسم پاسداشت و تجلیل از سربازان نمونه نیروهای مسلح ماکو به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور سربازان و کادر نیروهای مسلح در شهرستان ماکو برگزار گردید.

به گزارش گروه فرهنگی مرزداران؛ مراسم پاسداشت و تجلیل از سربازان نمونه نیروهای مسلح ماکو به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور سربازان و کادر انتظامی، مرزبانی و سپاه پاسداران در شهرستان ماکو برگزار گردید. در این برنامه حجت‌الاسلام سید احمد موسوی امام‌جماعت مسجد علی ابن ابیطالب و از روحانیون مبارز شهرستان ماکو گفت: هفته دفاع مقدس یادآور تاریخ بلندی از نقش‌آفرینی ملت بزرگ ایران است که در این تاریخ سربازان و بسیجیان بیشتر خود را نشان می‌دهند که بهترین زمان‌های عمر خود را در راه دفاع از انقلاب و ارزش‌های انقلاب سپری می‌کنند و راه‌ورسم زندگی را یاد می‌گیرند.

وی افزود: از توصیه‌های امیرالمؤمنین رعایت نظم در زندگی است؛ یعنی زندگی خود را نظم دهید این از توصیه‌های امیرالمؤمنین به تاریخ است

وی تصریح کرد: امام راحل نیز در توصیه به سربازان می‌گویند حفظ نظام از اوجب واجبات است چرا که فروع دین برای اینکه اجرا شود باید پرچم اسلام و انقلاب بالا باشد.

حجت‌الاسلام موسوی تأکید کرد: مردم باید باور و اعتقاد خود و زندگی‌شان را که برگرفته از اسلام و برگرفته از جهان‌بینی الهی در مقابل جهان‌بینی الحادی است بر جامعه حاکم کرده و با تمام وجود از آن دفاع کنند.

وی زندگی بسیجیان و نظامیان را الگویی برای درس شهادت و درس زندگی دانسته و گفت: امروز این بسیجیان و نظامیان که با مرور زندگی آنها می‌توانیم درس شهادت و درس زندگی از آنها بگیریم

روحانی مبارز اظهار کرد: امروز اگر ترکیه، عاشورا و اربعین بر پا می‌کند و به پیاده‌روی اربعین می‌رود این قدرت نظام جمهوری اسلامی است نه تعداد معدود شیعه در ترکیه چرا که با وجود امرای و حکام معاند که مخالف باایمان و اعتقاد شیعی هستند اجرای این آیین‌های مذهبی غیرممکن است.

وی در خصوص نقشه شوم دشمن در به تأخیرانداختن ظهور امام‌زمان (عج) گفت:  آل سعود می‌داند وضعیت یمن چطور است و چطور خواهد شد و یا وضعیت چگونه باید باشد، چگونه ظهور خواهد شد و چگونه حضرت مهدی از یمن به کعبه خواهد رفت؛ دشمن از ما به این واقف تر بوده و بیشتر تحقیق و مطالعه داشته است و در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود تا این موضوع را بهتر بشناسند دشمن در تلاش است خلل در ظهور حضرت مهدی موعود ایجاد کند.

حجت‌الاسلام موسوی اضافه کرد: امام‌جمعه نجف در خاطرات خود می‌گوید در حمله آمریکا به عراق، وقتی من را دستگیر کردند، فقط جای حضرت مهدی و قیافه او را هنگام شکنجه از من می‌پرسیدند فلذا معلوم است آمریکا باهدف پیداکردن امام‌زمان به عراق حمله کرده است.

وی خطاب به سربازان گفت: آن چیزی که اندوخته شما در این دوران است را توشه و الگوی زندگی خود قرار دهید. چرا که در راه مستقیم که ولایت در آن پرچم‌داری می‌کند نباید از این مسیر باز بمانید و در این مسیر خیلی مشکلات و سنگ‌اندازی‌ها وجود دارد ممکن است خیلی اتفاق‌ها برای آدم افتد؛ اما باید ایستادگی کنیم و اگر در راه خدا یک خار در پای انسان رود اجر دارد باید لذا این جایگاه را حفظ کنیم

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=25683
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 214 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای هفته دفاع مقدس یادآور تاریخ بلندی از نقش‌آفرینی سربازان و بسیجیان است بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.