افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 1 May , 2024
4
فرماندار ماکو:

باید برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی روشنگری شود

  • کد خبر : 27083
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲
باید برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی روشنگری شود
فرماندار ماکو گفت: برای بالارفتن بینش سیاسی در جامعه باید برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در بین مردم روشنگری شود.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی مرزداران، مراسم زنگ انقلاب با حضور مسئولین شهرستانی و دانش‌آموزان مدرسه پروین اعتصامی در سالن ورزشی این مدرسه برگزار شد.

در این برنامه نادر کاظمی فرماندار شهرستان ماکو شعار دهه فجر را جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن عنوان کرد.

وی افزود: از برکات این انقلاب بازگشایی کارخانه‌های راکدی است که امروز به چرخه تولید برگشته و اشتغال‌زایی می‌کنند.

فرماندار ماکو با اشاره به تلاش‌های دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم گفت: شبکه‌های رسانه‌ای غرب در تلاش است که ناامیدی، یاس و بی‌تفاوتی را در بین مردم رواج دهد؛ لذا باید با عمل خود، ایجاد امید، نشاط و ایمان در جامعه اعتماد عمومی را افزایش دهیم.

کاظمی خاطرنشان کرد: در اغتشاشات سال گذشته دشمن با شعار زن، زندگی، آزادی با هدفی شوم پیش آمد و ضعف‌ها را بزرگ‌نمایی کرد؛ اما پیشرفت‌های که در تمامی میادین در این کشور وجود دارد از جمله دفاعی، علمی، بانک‌ها، آموزش‌وپرورش و غیره را هیچ اشاره‌ای به آن نکرد؛ لذا ما باید واقعیت‌ها را بیان کنیم و برای بالارفتن بینش سیاسی در جامعه تلاش کنیم.

وی تأکید کرد: یکی از اهداف دشمن فاصله انداختن بین مردم و مسئولین است؛ لذا زمانی که مسئول خود را در بین مردم نبیند به این نظام ضربه وارد می‌شود چرا که ما هر چه داریم از مردم است اگر مردم نباشد این مملکت وجود ندارد.

فرماندار ماکو با اشاره به سایر برکات انقلاب در منطقه گفت: امروز به برکت این انقلاب نزدیک به ۱۰ مدرسه توسط خیّرین مدرسه‌ساز ایجاد شده است، امروز دشمن توان رویارویی با این انقلاب را ندارد؛ لذا به جنگ ترکیبی، سایبری و شناختی روی می‌آورد، امروز  در بسیاری از روستاهای منطقه از جمله روستاهای کشمش تپه، پنجرلو، قره‌تپه و کوسج مدرسه ایجاد شده است و نزدیک به ۷۰ کلاس درس در امسال به سرانه مدارس اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: هوشمندسازی مدارس، برچیدن مدارس کانکسی که برنامه دولت و مصوبه سفر استاندار است، ۵۰ کیلومتر آسفالت‌ریزی جاده‌ای، احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن که در هفته دولت سال آینده تحویل داده می‌شود و ۵۵۰ میلیارد تومان توسط دولت برای نهضت ملی مسکن تسهیلات داده شده است، آزادسازی زمین‌های بیات ماکو و تعریض خیابان امام، آپارتمان‌های ۲۸۸ واحدی فرهنگیان که چندین سال راکد مانده بود و در حال اتمام است از برکات این انقلاب و اقدامات در این منطقه است که باید روشنگری شود.

کاظمی با اشاره به اهمیت انتخابات آتی اظهار کرد: زمان انتخابات دشمن همه را برای انتخابات خود فرامی‌خواند؛ اما زمانی که انتخابات در ایران قرار است برگزار شود در بین مردم القا می‌کند که‌رای شما چه تأثیری دارد و چه فرقی می‌کند رأی بدهید یا نه؛ لذا امروز مشارکت در انتخابات برای رشد، توسعه و شکوفایی کشور مهم است، باید مجلس قوی داشته باشیم و این یعنی با بینش سیاسی و حضور قوی در پای صندوق‌های رأی باید آینده کشور را رقم بزنیم.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد: اگر به خون شهدا و انقلاب اعتماد داریم باید حماسه‌ای بر سر صندوق‌های رأی ایجاد کنیم و با انتخاب اصلح ارزش نظام اسلامی را بالا ببریم.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=27083
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 154 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای باید برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی روشنگری شود بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.