افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 28 April , 2024
4
امام جمعه ماکو:

تداوم انقلاب با حضور مردم تجلی پیدا می‌کند

  • کد خبر : 27042
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
تداوم انقلاب با حضور مردم تجلی پیدا می‌کند
امام جمعه ماکو گفت: اگر امروز جشن 45 سالگی انقلاب گرفته می‌شود بعد از نقش رهبری، مرهون حضور مردم در صحنه انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرزداران، به مناسبت فرارسیدن دهه فجر مسئولان شهرستانی با امام‌جمعه شهرستان ماکو دیدار کردند .

در این دیدار نادر کاظمی فرماندار شهرستان ماکو گفت: مشارکت در انتخابات پیشرو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ لذا باید برای مردم روشنگری شود.

وی افزود: تمامی دستگاه‌ها اقدامات خود را منتشر کنند و کارهایی که انجام داده‌اند را در قالب اطلاعیه مقابل اداره خود نصب و به مردم اطلاع‌رسانی کنند تا در جامعه امید آفرینی شود.

فرماندار ماکو تصریح کرد: باتوجه‌به تعداد کاندیداها، انتخابات به‌صورت پرشور برگزار خواهد شد چرا که امروز بر اساس آمار ۶۰ درصد داوطلبان تأیید صلاحیت شدند که در دوره‌های قبل ۴۰ درصد تأیید صلاحیت شده بودند.

وی تأکید کرد: تمامی ادارات باید همه تجهیزات خود را به کار بگیرند تا انتخابات به نحو احسن انجام شود.

در ادامه برنامه حجت‌الاسلام سید محمد هاشمی امام‌جمعه شهرستان ماکو با اشاره به فرارسیدن دهه مبارکه فجر گفت: بهمن‌ماه و سالروز پیروزی انقلاب بیانگر نقش مهمی است که ولایت و رهبری در پیروزی انقلاب ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه اساسی‌ترین عامل در پیروزی انقلاب عامل رهبری است تصریح کرد: باتوجه‌به اینکه جمع‌کردن مردم دور هم با هر گرایشی از جمله ادیان مختلف، مذاهب، گروه‌ها و اقوام از جمله وظایف و نقش رهبری می‌باشد؛ لذا اولین هدف دشمن، مخدوش کردن چهره رهبری است که عامل اصلی دوام انقلاب بوده است.

امام‌جمعه ماکو اظهار کرد: باتوجه‌به قدرتی که رهبری در جامعه اسلامی دارد و می‌تواند تمامی گروه‌ها، اقوام و مذاهب را یکجا جمع کند و در مقابل دشمن قرار دهد؛ لذا دشمن سعی کرده در طول انقلاب حرمت رهبری را در جامعه بشکند.

وی با اشاره به نقشی که حضور مردم در صحنه انقلاب دارد افزود: تداوم انقلاب با حضور مردم تجلی پیدا می‌کند؛ لذا اگر امروز جشن ۴۵ سالگی انقلاب گرفته می‌شود بعد از نقش رهبری، مرهون حضور مردم در صحنه انقلاب است که بعد از انقلاب به این تداوم بخشیده است.

حجت‌الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: شهدا و مردم هستند که در راه کیان اسلامی سینه سپر کردند و اجازه ندادند یک وجب از خاک این کشور دست دشمن بیفتد؛ لذا حضور مردم باعث شده اهدافی که دشمن در سر می‌پروراند به نتیجه نرسد.

وی با اشاره به نمونه‌هایی از حضور مردم در صحنه‌های انقلاب گفت: در سال ۹۸ استکبار جهانی خواست اتحادی که رهبری در جبهه مقاومت بین ایران، عراق و لبنان ایجاد کرده بود را از بین ببرد؛ اما حضور مردم در صحنه تشییع پیکر سردار سلیمانی تمام این توطئه‌ها را خنثی کرد و مجالس مختلفی در همه کشورهای اسلامی برگزار شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=27042
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 135 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تداوم انقلاب با حضور مردم تجلی پیدا می‌کند بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.